Main content
Wat doet Logius?
- Logius zorgt voor de beschikbaarheid, juiste werking, continuïteit en beveiliging van Digilevering. Dit is vastgelegd in de Service Niveau Overeenkomst (SNO).
- Logius bewaakt de architectuur van Digilevering en ontwikkelt deze verder.
Ondersteuning
Bent u eenmaal aangesloten op Digilevering, dan kunt u ondersteuning van Logius verwachten bij het gebruik van Digilevering.
- Het servicecentrum helpt u bij vragen, klachten en wijzigingsverzoeken.
- Logius stelt u zo snel mogelijk op de hoogte van storingen en onderhoud:
- Op de website vindt u een actueel overzicht storingen en onderhoud.
- Nog sneller op de hoogte? Ontvang alle storings- en onderhoudsmeldingen.
Wat doet u zelf?
U zorgt zelf voor:
- de beschikbaarheid van Digilevering in uw ICT-systemen en de beveiliging van uw ICT-infrastructuur.
- ondersteuning voor uw eigen medewerkers die Digilevering gebruiken.
- nakomen van de afspraken die u met de basisregistraties heeft gemaakt.
Zie ook
Contact en ondersteuning
Zoekt u zakelijk contact met Logius? We zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.