Main content
Wat doet Logius?
Logius zorgt voor de beschikbaarheid, juiste werking, continuïteit en beveiliging van Digipoort. Dit is vastgelegd in de Aansluitvoorwaarden en de Serviceniveau-overeenkomst (SNO). Logius beheert zowel de infrastructuur van Digipoort als de standaarden.
Ondersteuning, onderhoud en storingen
Als uw organisatie aangesloten is op Digipoort, dan kunt u de volgende ondersteuning van Logius verwachten:
- Ons servicecentrum helpt u bij vragen, wijzigingsverzoeken, meldingen over bijvoorbeeld het volume van uw berichtenstroom en eventuele klachten.
- Via ons servicecentrum ontvangt u ook alle informatie en documentatie over Digipoort
- Burgers kunnen voor informatie terecht op digid.nl en bij de DigiD helpdesk (telefoon, mail en webcare).
- Logius stelt u zo snel mogelijk op de hoogte van storingen en onderhoud:
- Op de website vindt u een actueel overzicht storingen en onderhoud.
- Nog sneller op de hoogte? U kunt zich opgeven om per mail of app onderhouds- en storingsinformatie te ontvangen.
Wat doet u zelf?
U zorgt zelf voor het beheer van uw aansluiting op Digipoort. De goede werking, de beschikbaarheid en de beveiliging van uw eigen aansluiting, is uw verantwoordelijkheid.
Voer een wijziging door
Wilt u een of meerdere wijzigingen doorgeven, vul dan wijzigingsformulier Digipoort in.
Contact en ondersteuning
Zoekt u zakelijk contact met Logius? We zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.